Fredagen den trettonde B)

Imorse skulle jag leka lite med Nova. Vi har en pelare i köket och jag sprang runt den o hon efter och försökte få tag på mig.
Sprang runt så o busade ett tag, men insåg efter en stund att personer utanför fönstret inte kunde se Nova - bara mig som sprang runt en stolpe i morgonrock

Bra Mimmi

Va till naprapaten och läkaren idag o fått mig en helrenovering B)

Köpte för tidig födelsedagspresent till José, en Michael Jackson-bok. Otippat.
Sedan kollade vi på nedsatta underkläder. Ja herregud, vem är det som designar alla dessa fula.. ting?!

Pizza o Coca-cola (utan kolsyra såklart) JAG KAN INTE GÅ

Messa eller riiing!


Kommentarer
Postat av: morsan

ja du gumman, du är sååå tokig; men du är ju blond;D

2009-11-14 @ 10:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0