Fiinvär


Hör o häpna - Det är sol på Gotland idag! :D

Har varit på klubben med Nova idag och träffat Sarah och Hera. Hundarna va ganska ofokuserade, men överlag e jag nöjd :)

Nova va lite för uppspelt och gjorde en liten miss. Jag pekade på en pall och sa "hopp" - men hon hoppade direkt när jag sa det - upp på en "stol o bord"-bänk och blev hängandes med framtassarna på bordet och ryggstödet under magen.
Fick lyfta ner henne B)

Nova åkte på huvudet ner i leran några gånger också, så det blev badkaret när vi kom hem. Nu ligger hon och torkar.

Micke lagar bilen :o

MoDo Hockey är dom bästa, HEJA HEJA HEJA MoDo! 4-0 mot Luleå igår.

På måndag blir det mer träna med Nova och Hera. O tisdag eller onsdag blir det agility med Anna :)
Bra för min lilla hund detta.


hukken håken ä edänne


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja där har vi nått som vi verkligen INTE har gemensamt eller vad man ska säga.. TIMRÅ!!!! ;)

2009-11-20 @ 15:29:01
URL: http://zitu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0