Familjefoton B)

Dom nya 60-skyltarna är FULA!
6an ser störd ut

Fick än en gång en föreläsning om hur fantastisk iPhone är, idag kunde den göra precis allt! (ja, förrutom att leta upp vädret i Miami osv..) Men ja, den e fin :)
Synd bara att man inte får ta i den, annars hade man kanske fått chansen att se om man tyckte om den B)

Har även roat oss med kanylkastning på fienden idag! Har bildbevis men orkar inte ladda upp från mobilen. För jobbigt.

Funderar på att köpa en ny mobil med bra kamera.. Förslag nån? (iPhone får inte nämnas)



bästisar

Mina djur kan va så himla söta ibland.. Får föreviga de (väldigt få) ögonblicken :)



Hade Bäbis varit orange hade han varit en livs levande Gustaf



Nos, bra KC-reklambild B)



Såhär trött blir man efter en dag på hunddagis B)



Magkliar-time


Josse säger:humm humm
ja ringde naturkunskapstanten idag
hon va norrlänning gjorde mej snabbt mycke mindre rädd för henne

Vaddå? Menar folk att vi norrlänningar inte e avskräckande nog?! :o Då har ni inte träffat min släkt ;)


DE FINNS INGA GENVÄGAR TILL DE PERFÄKTA LJUDE


Kommentarer
Postat av: morsan

Fatta va jag saknar er, ibland känns det skitjobbigt Men jag vet att jag bör vara van när man har en flaxande dotter. JA han skulle va en Gustav.

2009-11-11 @ 22:54:06
Postat av: Sandra

En nokia ;)



vill du ha en bra kamera så är det någon i N serien, om det inte har kommit en annan serie nu, men vad jag vet så har det inte =P



kolla på nokias hemsida ^^

2009-11-12 @ 11:00:08
URL: http://zandrix.blogg.se/
Postat av: sandra

förresten, nu får du släpa ut dig på msn så jag kan hjälpa dig med en design, har ju tråkigt =P

2009-11-12 @ 11:01:05
URL: http://zitu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0