Dutti vovvis

Oj va min hund va duktig idag när vi va på klubben imorse o tränade! :D
Kom direkt på inkallning o va jätteduktig på uppletande.

Vaknade 5.46 imorse av att fröken resfeber ville att jag skulle ta med mig resväska till jobbet B)

Sen jobbet. Peter tyckte att jag skulle berätta här hur snälla veterinärer vi har.
Sedan berättade han om den fantastiskt roliga skogsturken som han sett o försökte härma honom, men Peter va inte så duktig på skogsturkiska. Efter det fick jag även veta att om jag skulle rida till klintehamn supa mig full så hittade hästen hem själv.... Mycket lärorik dag! Peter peter, när ska du lära dig :)

José kom o snackade lite skit med, alltid trevligt.

Måste ha världens mest svartsjuka katt. Han Tyckte att han kunde va utan borste om det inte passar annars, vilket resulterade i att han avreagerade sig på Nova. Han strök sig så snällt uppefter henne o plötsligt så högg han sig fast i hennes överläpp. Dåligt.


Länk till skogsturken förresten  www.youtube.com/watch?v=bzUiA9tjn6E


Nu ska jag spöa Micke i Mario Kart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0