Duggregn dödar


Nu ska vi se om jag har förstått vad Sandra försökte förklara.

Jag ska alltså få in ett klipp direkt i bloggen istället för att länka.



Hmm.. Vi får snart se om det funkar!

Jag förstår mig inte alltid på karlar. Går dom sönder om det regnar?
Har tjatat om det här (förbannade) staketet som jag vill att vi ska sätta upp, men duggregnet idag blev ett hinder för vår bygghjälp :P
Micke sågade dock till stolparna, trots förkyldning :) Sen lyckades vi göra hål i backen, men stolparna gick inte ned. typist
Väldigt stainigt o trevligt i marken här.

Får se om vi får upp det före nyår.


Tittade på Josse idag på hoppningen. Dom va duktiga, men Filur blev lite sömnig när han skulle stå i transporten mellan klasserna. Stackars Fille.

Går i köpa-kattplaner nu. Har hittat en norsk skogskattblandis som heter Nisse och verkar väldigt lik min Nisse vad matte berättat. Förrutom utseendet - vit. 
Hon hade dock nästan bestämt sig för att behålla honom (tillsammans med sina 13 andra katter) om hon inte hittade rätt hem. Hon skulle höra av sig i slutet av veckan, så... håll tummarna. Herregud, hon har ju så många andra redan!


Filip o Fredrik nu. Älskar det programmet :D


Men.. hur kunde jag veta att de va en bommen??
Lyssna på Lille babbs!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du lyckades! =D ^^



Duktiga marie klappa på huvudet ;D

2009-11-16 @ 09:48:28
URL: http://zitu.blogg.se/
Postat av: Morsan

Ja du inte vet jag va ni har för karlar där du bor, men här i norrland är det rätt virke i dom i allafall:D

Hoppas att ni får till det i allafall.

Puss på dig gumman

ps.Roger har börjat blogga igen:D

2009-11-16 @ 09:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0