Ten chick(en)s on the beach..


Så har man lyckats igen. Jag har, än en gång  (trots att jag borde ha lärt mig vid det här laget) ätit mig otroligt, äckligt, sjukt MÄTT. Shame on me.

Bara tre läsare av min blogg idag.. dåligt. Menar ni alltså att ni har bättre saker för er en lördagkväll än att läsa min blogg :o

Såg ju såklart Robinson ändå, o herregud säger jag. Man skulle ha vart kille. Jag skulle inte orka en sekund hos dom där tjejerna. "Jag är så ödmjuk... jag kommer vinna.. jag e grymt smart om jag får säga det själv"
Skitsnack, matbrist, regn.. welcome to paradise.

Ja, killarna verkade ju ha det relativt mysigt iallafall. Tycker att de kan skicka hem alla tjejer nu, så man slipper dom.
MEN, vad vore väl en dålig dokusåpa utan skitsnackande, kacklande bimbos.

Tänk vad enkelt allt varit, överhuvudtaget, om man bara kunnat skippa allt babbel OM varann, o istället bara prata MED varann.
Vad mycket man skulle få reda på, som man säkert skulle ha en hel del nytta av att veta. B)

Har köpt en Aladdin-ask nu! Måste skynda mig att äta så många ägglikör som möjligt, innan dom förmodligen försvinner :( Ska rösta mera.. Bella hade ju redan röstat via jobbmailen. På trillingnöt! Den ligger ju bara 2:a, så den behövde ju förstås lite extra stöd ;)

Mamma sitter och kollar på fyra bröllop och en begravning. Hon sitter nu och planerar vårat bröllop. Vi ska tydligen va i Rossön, för pappa vågar inte åka.
Loreals antirynkkrämstjej ser lika gammal ut som alltid...


Charlie, look out for the bla bla bla!

Halva är kul.. musikvideon kan man skippa B)





Ring ring
Helloo??

Ring ring
Helloo??

Ring ri..
YOU HAVE A BAD CONNECTION!

Kommentarer
Postat av: Liisa

Haha, det bästa som finns är ju att sitta och glo på pantade bimbos och reta upp sig på deras dumhet=P



Sånt gör mina lördag kvällar fulländade skratt

2009-11-22 @ 13:59:52
URL: http://ljnfoto.blogg.se/
Postat av: Rogge

Tjo! Hm, jadu, du å din aladin! skratt



Tänkte på hälgeserien nör du skriver snacka OM folk..



Den där serien där edvin sitter å finular vid köksborden och plötsligt frågar han sin fru: Gumman tror du att folk pratar mycket skit om en? Hon svarar: Nä ungefär lika mycket som du pratar om de kanske... Edwin får ett stort åskmåln ovanför huvudet och mumlar: Fan ta de falska jävlarna!



humor humor!!

2009-11-22 @ 23:57:07
URL: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0