Done


En enda timmes väntan och sen ett ynkligt stick B)
Jag, mamma o 200 pensionärer :P

Vi kom precis med bland de 50 första. SVT va där o filmade med. Kändes aningen överdrivet kanske...

Jag trodde de skulle göra rätt ont, då alla sagt det.

- Nu sticker jag
Mimmi väntar på det onda
-Sådär, då va det klart!
Väntar fortfarande på att det ska kännas LITE iallafall.
Blev tvungen att fråga om han verkligen va säker på att han inte missat, då skrattade han B)

Så nej, det gjorde inte det minsta ont. Nu är det bara att invänta biverkningar. Jag o mamma rustar med wienerbröd och te tills imorrn :)

Sen va vi på Sunes och åt.
110kr för en vanlig pizza!?  Var är vi på väg egentligen??

Nu är jag fattig och inväntar lönen......... B)


Bara 4 timmar kvar :D

Kommentarer
Postat av: Morsan

Detta va en typisk mimmikommentar;D

2009-11-25 @ 16:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0