Avslöjad

Jaha.. Nu har jag just offentliggjort min blogg med. Detta innebär ju att jag kommer o bli tvungen att skriva som en flådd muskara, som Erika så fantasifullt uttryckte det :)

Jag har filmabstinens ikväll.. eller BRAfilmabstinens. Har inte hört nån film som ska va bra nog att hyra bara.
Micke fick Family Guy-boxen av mig i för tidig julklapp så vi har kikat lite på det, men jag vill se nåt spännande, lite läskigt eller så !

Såg Fritt vilt i somras när vi va hemma hos en kompis till Micke (pinsamt nog har jag ingen aning om vad människan hette, men filmens namn kommer jag ihåg B)

En norsk (faktiskt) rysare som va väldigt bra!! Cold Prey hette den på engelska. Den borde ni se


Kommentarer
Postat av: morsan

Jag tycker at du ska fortsätta med bloggen. Du skriver på ett bra sätt. Jag skulle väldigt gärna se Erika flå en "musskära":D.Skulle bli förvånad om du inte skulle vilja se nått småläskigt. Finns det nån nr1 på den filmen eller...Kram

2009-11-08 @ 09:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0