Varning: Detta inlägg är inte lämpligt för folk som inte klarar att läsa om simpla i-landsproblem, viss frustration kan då uppstå....



Så var Idol över för denna gången. Vad ska man säga om denna då? Erik värdig vinnare, tyckte dock att Calle var minst lika bra ikväll. O ser väldigt mycke fram emot Calles rockskiva :D

En bild på min fina adventsstjärna hade jag ju lovat med. Här kommer den! (dock väldigt dålig bild!)



Idag har jag klippt håret på ett väldigt skumt ställe. Dels hade frisören lite svårt att höra vad jag sa, då ett antal hårfönar förde en himla massa liv. Sedan kunde jag uttyda nåt om kortare hår och kortkort lugg, o jag försökte förklara att jag nog hellre hade det som de va nu.
Vet inte om han hörde vad jag sa för han nickade inte eller nånting, men började klippa. panik B)

Han hörde nog ändå, för jag vet inte om han tog just nåt alls. 10 min klippning o sen blev jag ivägskickad till en annan person som skulle föna o styla.
Hon gjorde nån galen lockvariant, så jag gick runt o strök mig runt väggarna på stan o skämdes efteråt :P

Blev dock lite bättre när det hängt ut sig, typ såhär



  


Ska bli spännande att se hur det ser ut imorrn när jag duschat och ska fixa det själv B)


Hör o häpna; Gammkärringen ska på KROGEN imorrn!
De va inte igår..

Kollade igenom min garderob och insåg snabbt att jag inte hade så mycke såna kläder, har mycke långa tunikor och koftor, samt nån lång skjorta, men inget som passar för att gå ut o parta en hel natt. Så jag o Josse åkte på stan och shoppade varsin top som vi ska ha imorrn!
Men sen fick jag ju såklart jordens beslutsångest, då den är kort och glansig = two big no-nos in mimmis world. men jag tyckte ju ändå om den.
Såhär ser den ut iaf



Keep it or not?

Hundtofflor har jag med B)

Sen blev det en vända på systämet med, var ju tvungen att hålla lilla Josse-barnet i handen på hennes första runda :P Blev en del godsaker. Hittade nån cider med glitter i och mistelsmak med, Xider X-mas tror jag den hette. skum.

Hoppas på en trevlig kväll imorrn. Ska försöka komma ihåg kameran o försöka ta lite bilder på sofistikerade vuxna människor som gör saker tillsammans B)


Natti


We got to be sneaky


Kommentarer
Postat av: Morsan

Halloo skruttan.

Fint hår med lockar...Fin stjärna, kanske lite för modern för mig:D Dina kläder är nog lite mysko ibland, men helt okej för det mesta. GRÅTT ;D



Kram Kram Kram Kram...en till var och en.

2009-12-12 @ 14:28:25
Postat av: Erika B

Fin blogg! Du såg precis ut som mamma på den där bilden!:O:D

2009-12-18 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0