Var tar all tid vägen?


Jag förstår inte var all tid tar vägen . . Jag hinner ju verkligen ingenting längre!


Så himla sugen på pappas lussebullar. Pratade med honom förut, han berättade att han "skjutit en älg och bakat lussebullar".

En älgoxe för världens duktigaste Reine. Det har ramlat ett helt gäng älgar för honom i år! :D

Jag längtar upp. Till familj, snö, jakt, norrland
Hoppas få lite tid över att kunna träffa vänner med. Utgång på juldagen med största sannolikhet. Träffa massa vänner!

Det är tack vare Bella jag kan va borta så länge! Så alla som tycker att det är kul att jag är uppe så pass länge får skänka henne en tanke när hon springer ihjäl sig på jobbet :P (ser du att jag skrev henne nu? ;)


Är i valet och kvalet. Katt eller inte? Main Coon eller Ragdoll? svårt... vad skulle ni ha gjort?
Undrar om katter verkligen har så stor glädje av kompisar. man tycker ju det.


Jag måste bli bättre på att motionera. Måste träna Nova att springa bredvid cykeln i helgen. O så får det se till att inte va så kallt nästa vecka.. som om det skulle göra någon skillnad
Nä, det får väl bli ännu ett nyårslöfte att bryta, om bättre livsstil och mindre choklad.
Jag behöver lite extra pepp av nån för att klara det :P
Micke o jag är så bra på att bara stanna i soffan och äta massa godis o kakor.

Nu får det va slut med det!



. . . fast det är ju inte nyår riktigt än.



*vi går i sömnen här*

Kommentarer
Postat av: Morsan

Du ska veta att du är efterlängtad!!Jag hoppas att du längtar lite efter mamma och inte bara pappas lussebullar:D

Kramen

2009-12-09 @ 13:19:45
Postat av: Rogge

jasså det är henne man ska gnälla på när man blir less på dig? =P skratt



DU! jag behöver någon att träna med, motivera varandra, känna att fan nu var den ut å träna, då måste jag med... antar du nån sorts utmaning?? =P

2009-12-09 @ 13:49:10
URL: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0