Regnet de bara öser neer


Sätta kanyl kl halv 9 en söndagmorgon går också bra B) liite mer sölande än annars kanske, men va gör väl det!

Regn regn regn.. Jag som hade planerat ett besök på brukshundsklubben idag. Blev istället klicker-träning inomhus.
Nu kan våran underbara (ja idag var hon verkligen det) hund krypa, backa och trycka med tassen på ett lock.
Detta med tryckade på lock är bra om man vill ha hunden nånstans. Där man lägger locket ska hunden sätta framtassarna. Det tog 5 min för henne att haja det :)

Känns som om jag lever på melon och rostade mackor med skagenröra just nu.
Jag är bäst på att småäta!


Köpte Cesars bok igår! :D
Har redan testat några saker med Nova och tycker hon svarar kanon på dom. Men de kan väl kanske va inbillning med B)



Nu har Micke tagit hem sin gamla gitarr o ska stränga om den. Sen blir de spela 24/7 tills jag lär mig!
 

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JOSSE!! :)


Kommentarer
Postat av: Morsan

Klart att min prinsessa är smart hon brås ju på mig:D

Träna på nu gumman på gitarren så får du underhålla oss sedan;D

Kram till er alla

2009-12-06 @ 18:48:05
Postat av: Sandra

Såklart ska lilla daddy vara med på omslaget =D

visst hette han så? :P

2009-12-12 @ 11:04:04
URL: http://zitu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0