Några bilder från lördagens bravader


Nu är det bara två dagar kvar, sen bär det av uppåt. Längtar såklart, men gruvar inför lång resa utan sällskap. O så kommer jag sakna Micke massor....

Ikväll har jag bakat lite julgott. Sen såg jag finalen på mitt favoritprogram Hells Kitchen! Jag är så GLAD att Dave tog hem hela skiten. Mer ödmjuk o omtänksam människa får man leta efter. Kanonkul

Fick höra idag att Calle skulle släppa skiva med. Ska bli kul att höra hans egna låtar. Förväntningarna är höga!

Imorrn blir det skaldjursplateau på Donners med jobbet, eller som Bella kallar det, skaldjursgrejen B) Hoppas på massa god mat och en allmänt mysig kväll! Brukar det allt som oftast bli med det gänget :)

Så, tänkte lägga upp nån bild från Josses 20-årsfest med!



Först lite poolparty B)



Crazy


Sen körde vi lite ABBA!



Hittade även varsin mic :P



Se så sofistikerad man kan vara :)



Dags för presentutdelning!



Jag hittade Pringles B)



Josse Baboon hittade en kompis



O så avslutar vi med ett gruppfoto, där näästan alla var med åtminstone :)


Rolig kväll var det! Tack José! Du borde fylla år oftare B)


Nu ska det tandborstas

Kommentarer
Postat av: Jonas Vesterlund

Retards! :P

2009-12-16 @ 11:49:11
Postat av: Morsan

pringels i repris..ha ha

2009-12-16 @ 18:56:25
Postat av: Rogge

Du ser ut som pingu =P



Möp möp

2009-12-21 @ 11:20:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0