Mellandagsrea = pest


Inte lätt att hinna skriva blogg när man har så fullt upp B)

Träffar släkt och shoppar tills jag somnar, så denna blir lidande.

läste förresten att blogg var 2009s utegrej. Det blir bra. Jag brukar ju ändå alltid börja med saker när de är ute iallafall....


Idag har jag varit på IKEA. Usch usch usch..... det är inge roligt alls.
Helt galna människor både när man ska parkera och kolla grejer. Kom därifrån sams iallafall, alltid nåt :)

Imorrn ska vi på Birsta City hela långa dagen. Ska köpa täckbyxor bl.a... känner att jag behöver det! Det är verkligen jättekallt.

Igår va jag, mamma, Micke och Erika i stan och köpte kläder o lite annat. Micke provade 3 plagg och köpte allihop. Jag däremot provade 7 plagg på Gina och köpte inget.... e de int likt sä så säg!

Nu ska vi fika med moster Maria :D

Skriver nog mer sen, om jag inte somnar av allt fika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0