Kugghjul i rondellen.... nej!


Sista shoppingdagen till ända, YES!

Idag blev det lite mer kläder, bl.a täckbyxor o skidjacka. Så nu har jag o Micke varit ute o gått en promenad med Nova utan att matte behövde frysa alls B)

Sen blev det lite heminredning på rea! 

Ikväll har vi haft moster o kusiner här på fika. Hur ska jag klara mig utan allt detta fika på kvällarna i fortsättningen?

Idag va Micke den som va mest hetsig i trafiken, trots att det var jag som körde. Han idiotförklarade varenda bilförare, argast var han på dom som inte kunde blinka o att det var kugghjulsprincip i rondeller. Det kan iofs inte jag heller förstå.
Varför blinkar folk in i rondellen när dom svänger ut?? Idiotiskt
Varför kugghjula i rondellen, det blir fruktansvärt mycket värre när hela rondellen till slut består av en kö och ingen tar sig varken in eller ut. Dubbelt så idiotiskt!


Det slutade med att han skulle spränga hela Sundsvall.


Nu måste jag äta middag

Lite bilder från julen i Rossön



Me n bro before Svensson svensson



Broders nyinskaffade harjägare Skott på julafton



Novagumman i Rossön



Nova öppnar paket :)



Mimmi öppnar julklappar B)



Udda syn



Varulv i natten B)

Kommentarer
Postat av: Liisa

Det är tur man hör att det är fler som kan bli skogstokig på tåg skratt



Hoppas ni får en trevlig nyår:)

2009-12-31 @ 15:23:53
URL: http://ljnfoto.blogg.se/
Postat av: mamma

Saknar er jättemycket, även om micke vill spränga sundsvall:D

2010-01-03 @ 13:55:24
Postat av: Moster H

Kugghjulsprincipen används BARA i Birsta i Sundsvall så ni vet, det är för att alla ska få vänta lika mycket förstår ni. Det var väl rondellen från motorvägen. Vi är så bra på att skaffa egna regler i Sönsvall ;) och Micke vill inte alls spränga denna fantastiska stad :) Hare Gött!

2010-01-05 @ 19:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0