Kallt!


"När tror du jorden går under?"

Jaa, vad skulle vi göra utan våran lilla pessimistveterinär :)

Vår praktikant fick sin dom idag med. hon skulle bli på smällen av misstag o hamna i en tvåa på Gråbo och leva på socialbidrag. haha, jaa vad ska man säga.

Träffade Anna på brukshundsklubben imorse och hon lärde mig och Nova massa bra knep, så vi kan tävla höga klasser i Agility :)
Ska fixa en klicker, ett burklock och några pinnar nu, sen blir de hårdträna!
Det är så himla kul med min lilla hund !

Sen har jag träffat en väldigt *host* speciell människa, alltid lika spännande.


Jag fick skrapa rutorna på bilen idag för första gången på hela vintern!! nu e de kallt.

brrr

Kommentarer
Postat av: Rogge

Kallt? Hm, ja det går ju diskutera... Här var det 15grader när jag var ut sista gången med skott igår, skrapa rutorna var det två månader sen man fick göra :)

2009-12-03 @ 09:01:04
URL: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0