Kallt!


Happ, efter 11 timmars resande så var jag slutligen i Sundsvall :) närmare -20 här, men vindstilla :D
Jag o Nova har varit trötta och frusna idag, men ett bad och ett märgben fick oss på bättre humör! Vem fick vad? :P

Har nu fraktat med 10 säckar hundfoder till bror, så min bil luktade hundmat hela vägen upp.

Bilen har bara jävlats hela dagen. Vindrutetorkare och spolarvätska är inte bland mina favoriter just nu.
Fick köra av motorvägen i stockholmstrakten 3 gånger för att jag inte såg ett skit. Antingen hade vindrutetorkarna fått fnatt och tog inte bort spolarvätskan trots att de gjort det sekunden innan, eller så kom det ingen spolarvätska. Åkte in på mack, bytte till mer koncentrerad spolarvätska då den andra frös, men blev de någe bättre ? Nej

Men framme är vi! Känns bra, men saknar Micke såklart, o bäbis.


Blev lite stressigt avslut på jobbet igår. Tandläkaren ringde halv 3 och hade en avbokning kl 3, som dom undrade om jag ville komma på.
Fick ila iväg, efter att ha grävt fram bilen ur snön och fått x antal motorstopp på det gamla öket. (förlåt älskling, den är fin.. när den funkar :)

Hade ett hål som blev fixat, bara 1300kr i tandläkarkostnad på tre år! De måste väl va okej? Hade räknat på betydligt mer.
Men han tog bort lite för lite av fyllningen så jag kan inte bita ihop! Ska jag ha såhär i tre veckor? Tänker inte betala för det så antar att jag får vänta tills jag kommer tillbaka till Gotland. Men det känns grymt störigt, som att man har nåt som sitter fast i tanden som måste bort!

Önskar alla på jobbet god jul iallafall, hann ju inte riktigt säga det igår :P


Imorrn ska jag o mamma kolla julklappar på stan! Har fortfarande några kvar att köpa.


Nä usch, måste sova nu.

Night night



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0