I helgen har jag faktiskt umgåtts med lite folk!


Så var denna helg över . .  Nästa helg är jag i Sundsvall och helgen därpå i Rossön.
Blir mycket resande nu, men det är det värt :)
Har klippt sönder en gammal madrass till Nova, som hon har bak i bilen. Så hon reser i första klass nu!

Har varit en väldigt rolig helg!
Igår var jag ju till Josse på 20-årsfest. Hon hade hyrt GEABs lokal så vi badade pool o beställde pizza o sen vid halv ett skulle vi på krogen, men då var min skjuts trött så jag hoppade det. Var skapligt trött med, känns att man inte är van att va ute!
Jaja, vi hade väldigt roligt iallafall :)
Hade stått o slitit med mitt jävla hår i timmar innan, men de blev inge bra! Så när jag kom dit så duschade jag igen o gjorde om allt B)
Kommer kanske nån bild på kalaaset sen, får se.
We got to be sneaky

Vaknade förvånansvärt pigg imorse! Visserligen var klockan halv 12.


Ikväll var jag hos Josse igen! Hon hade bjudit dit de äldre, mer sofistikerade damerna som inte fick va me på utekvällen igår ;)
Vi fick först glögg o massa tilltugg, sen blev de tacopaj o till sist tårta! Va jättetrevligt o jättegott :D Bra initiativ!
Känner att det e min tur snart att fixa nåt sånt, vet inte vem jag ska bjuda bara :P Måste ju va några stycken iallafall o jag känner ju inte så många...

Sen satt vi o pratade om överfall i mörker, knäppa människor som vandrar in till folk och rån, efter det skulle jag till jobbet och gå ut med hund. B)
Tur att jag har världens sötaste sambo, som brukar hålla mig sällskap :)

Har tränat Nova att va ensam igår och idag. Hon har varit förvånansvärt tyst och duktig. Heja!

Ska försöka va lite husmor i veckan och baka lite kakor o ta med mig upp. Får bli imorron eller nåt.

Nu är jag hungrig igen. Hur är det möjligt?
Måste vara kolsyran som gör mig låtsasmätt.

MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0