Framtvingade rader om absolut ingenting


Julen närmar sig :) Jag älskar julen.

Maria hade köpt med sig ingefärakola från USA. Dom var vansinnigt goda! Jag kan inte tänka på något annat än dom just nu . . .
Dom lär ju inte finnas i Sverige. Kanske är det därför jag tycker extra mycket om dom. Allt som man inte kan få måste man ju ha!

Nova har varit på dagis idag. Hon såg ut som en stor tova när hon kom hem, med lite lera i.
Har kammat bort en halv hund ikväll och inser att kattborsten inte kommer räcka till åt denna grymt tjocka päls!! Hon har sovit heela kvällen.

Jag känner mig lite nere ikväll.. House är slut för säsongen. Vad ska jag nu göra kl 21 ikväll? :(
Ska nog tröstäta lite glass. O sen kl 22 är det min älsklingsRamsay i Hells Kitchen :D 


Näe.. jag har inte mycket att skriva om här idag, som ni märker. Lika bra att jag lägger ner.


29 62 88?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0