En shopaholics bekännelse


Nu har jag cruisat runt med hundmaten ännu en dag!
Helt färdig efter en heldag i Birsta! Har jäktat omkring i folkmassor o kollat julklappar o annat smått o gott! Fy vad jobbigt det är! Trångt o jävligt, släktträffar o annat mitt i gångarna o så alla kassar man lyckas dra på sig! Har nån slags hatkärlek till denna lite annorlunda träningsform.

Åkte halv ett och kom hem halv 8..
O trot eller ej, men jag har inte kollat på ett enda klädplagg eller skopar!!

Eller jo, nu ljög jag.
Jag har provat ett par nya täckbyxor, då jag har haft samma par sedan högstadiet. Men dom köpte jag ju såklart inte. La undan dom tills på måndag, så då kanske jag köper dom. Blir så snål när det är nyttogrejer, lättare att köpa roliga saker B)


Nova tycker att akvariefiskar är skitkul! Hon har stått och stirrat in i akvariet halva natten. Lite jobbiga att äta genom glaset bara..

Mamma har hängt upp julgardiner i alla rum, börjar få lite julstämning :)


Kallt som fan idag med, men det börjar bli lite mildare nu. Ska klä på mig mycke o gå en lång tur med Nova imorrn. Hon har inte velat va ute innan, går o lyfter på tassarna och tycker att det är jättekallt.


På måndag bär det av mot Rossön! Vi ska baka pepparkakor, julfixa, spela massa tv-spel, gå ut på juldagen, kanske åka upp o jaga en sväng o framför allt - bara umgås! :)

Kommer nog inte sitta allför mycket vid datorn antar jag, så det lär bli lite mindre skrivande här!


Nu sitter mamma o pratar om allt som ska städas imorrn.
Precis vad jag vill höra! B)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0