En helt vanlig onsdag


Idag har jag klämt, rivit, stuckit, skurit och bränt mig på olika ställen på händerna. Inte illa va? :o


Min hund har varit så duktig idag! Hon har varit blodgivare åt en sjuk hund på jobbet. Hon rörde inte en min när hon blev stucken och satt lugnt hela tiden medan vi stack o stack. DUKTIG!

Hunden mådde bättre ikväll när jag va dit, lite finfint schäferblod gjorde susen verkar det som :)


Fick mina 100 (eller faktiskt 101) gratisbilder på posten idag! Nu blir de att köpa ramar nä vi åker på IKEA o sen klä in hela lägenheten i bilder på oss och djuren! B)

Det känns lite tråkigt på något sätt att det här med fotoalbum och riktiga bilder försvunnit. Det var ju så grymt kul när man skickade in en rulle på framkallning förut. Man va ju som ett barn på julafton när dom kom och man äntligen skulle få se dom!
Inte alls samma känsla längre. Det har blivit för enkelt :P
Självklart är det bra också, då jag lätt tar över 100 bilder varje gång jag blir sugen på att fota. Det hade kostat B)


Har inte hört nåt om Main Coon-kattungen. Ingen kommenterade nånting när jag frågade vilken katt jag skulle välja, antar att ni skiter i vilket :D


Är så fruktansvärt trött på all djurmatsreklam! Beneful? Du tänker Beneful! Du bara ääälskar det!!  o de andra två som Purina kör för att hunderna ska leva hela TVÅ år längre. bevisat.
Lite komiskt att just i detta ögonblick när jag sitter o skriver mina klagomål om denna hemska reklam så får jag höra den hela 3 gånger!


Ska jag cykla med Nova till jobbet imorrn...?

får se.


Någon som vill ha körsbär i likör?


Kommentarer
Postat av: Liisa

Hmmm, kanske du kan ta alla 4 kattungar=P Nädå Wilma va faktiskt klart sötast i gänget. . .



2009-12-10 @ 01:04:12
URL: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0