Friday I'm in love


Efter en kanonstressig arbetsdag kastade jag mig i bilen för att åka till läkaren. Jag hade tid 15.15 och skulle egentligen sluta 15, men var långt ifrån färdig. Men tänkte att det var nåt viktigt då han hade skickat en kallelse att jag skulle komma.
Kom dit 15 min för sent, blev inropad direkt och när jag sätter mig i stolen inne hos honom så frågar han "Vad kan du vilja då...?"
-Jaa, sa jag, jag vet inte riktigt varför jag är här.
Vad svarar han då tro? "Inte jag heller"

Jag är inte förvånad :P
Han gjorde iallafall sitt bästa i att försöka låta som att han visste varför han kallat mig, genom att fråga massa frågor om allt och inget B) Men somsagt, han hade inte den blekaste!
Jaja, jag gillar min läkare ändå. Han har skön stil och humor! Det är ju inte så vanligt :P


Sen va jag och Micke på djuraffären och köpte en klicker till Nova. Har testat den lite ikväll o hon tyckte det var himla kul att bli matad med godis på löpande band B)

Var på Åkessons musik också o kollade på gitarr. Men så kom Micke plötsligt på att han hade en a(u?)kustisk gitarr. Haha, noll koll. Men du är söt ändå <3

Efter det PIZZA

Har varit på jobbet nu igen ikväll och gjort klart det jag inte hann med förut. Nu e jag hemma i soffan och glor på idol.
Jag blir faktiskt ledsen om Calle åker ikväll. Inte fjortis-ledsen och sitter o lipar :P Men jag hade verkligen velat att han får släppa en skiva med massa sköna rocklåtar. Hans röst e så grym. Att han sen inte är den bästa artisten kan jag väl hålla med om, men jag skulle aldrig köpa en skiva av dom andra två.
Erik är visserligen överlägsen i det mesta, men har ändå inte fastnat för honom.

Tove lät absolut inte bra i sin kylie-låt, men såklart så tyckte juryn att den va bra.. jag förstår inte!


Jihde är störtskön :D

Har svarat på en annons idag med

Main Coon-kattungar i Sundsvall. Leveransklara efter nyår :)

Vilken är finast?
Jag är mest intresserad av Vilma, men får se vilka som är kvar när hon svarar på mailen, samt hur dom är. Kan inte ha nån blygis med mina (o)djur.


måste äta nåt nu


Kommentarer
Postat av: Sandra

cooper eller wilma ^^

2009-12-05 @ 17:40:02
URL: http://zitu.blogg.se/
Postat av: Liisa

Ooooh. så sjukt söta katter:) Vill ha också. . .

2009-12-06 @ 12:48:12
URL: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0