100 bilder säger mer än 100 000 ord


Nu har jag suttit och skickat in 100 bilder på gratisframkallning.  Har egentligen inga bilder att skicka, då alla ligger på en hårddisk som är död, men det var sista datumet att skicka in idag!
Micke har lämnat hårddisken till en kompis som jag hoppas kan återuppliva den. Tråkigt när bilder försvinner!
Tur att jag lagt över en del på usb, så det blev dom som fick åka iväg. Massa valpbilder på Nova, bl.a. dessa:



Världens sötaste lilla bäbis :)

Ska åka o våldgästa Josse nån dag o ladda över massa bilder på min usb!


Nu blir det Filip o Fredrik.

Jag sitter bara och tänker på allt jag skulle kunna äta. Är detta verkligen normalt??


Kommentarer
Postat av: BästMoster

Ja, det är helt normalt...Iallafall i vår släkt :D

2009-12-06 @ 22:36:26
Postat av: Morsan

Håller med bästa moster:)...Vad ska man annars tänka på????

Tänk att min "pinsessa" blivit sååå stor nu..Hon ska nog flytta till mig snart;D

Kram till er alla

2009-12-07 @ 11:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0